מאות כהנים במעמד מרגש בשכונת הר נוף | צפו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מאות כהנים במעמד מרגש בשכונת הר נוף | צפו

    למעלה מ- 250 כהנים השתתפו הבוקר (שלישי) במעמד הנשגב של ברכת הכהנים המרכזית שהתקיימה ברחבת ביהכ"נ המרכזי אמרי שפר בשכונת הר נוף בירושלים | צפו בתיעוד

    16:10
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שבועיים לאחר ליל הניסים: צה"ל פינה שרידי טיל איראני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המונים מתושבי שכונת הר נוף בירושלים התאספו הבוקר (שלישי) במעמד ברכת כהנים המרכזית שהתקיימה ברחבת ביהכ"נ המרכזי אמרי שפר בשכונה.

    כבר לקראת השעה 8 התאספו רבים ברחובה של עיר לתפילת שחרית כשלקראת שעת ברכת כהנים הגיעו עוד המונים אנשים נשים וטף מתושבי השכונה ומחוצה לה. למעלה מ- 250 כהנים השתתפו במעמד, כשהכהנים עומדים על מרפסת ביהכ"נ והקהל נמצא ברחובה של עיר, ברכת הכהנים הועברה במערכת רמקולים.

    לציבור חולק התפילה והכוונות של פסוקי ברכת הכהנים. בתום התפילה חילק הרב שטרן לכל כהן שהשתתף, 50 ש"ח, ובנוסף כל משתתף קיבל ערכה מיוחדת של כיבוד וכן ספר מיוחד על עניני ברכת הכהנים.

    video
    play-sharp-fill

    את ברכת הכהנים מארגן זו השנה העשירית איש החסד והנדיב הר"ר אברהם ישעיהו שטרן לעי"נ אביו איש החסד ומאנשי החסד של ירושלים הר"ר שמואל יצחק שטרן זצ"ל שהיום חל יום פטירתו. הר"ר שמואל יצחק הקפיד מאד על נושא של ברכת כהנים ואף את ילדיו חינך על זה. מאמרים וסגולות רבות נאמרו ונכתבו בשבח ברכת כהנים.

    הר"ר אברהם שטרן אומר לקול חי: "המונים הגיעו לשמוע ולהתברך מפי הכהנים, שכידוע הסגולה היא לאין שיעור, לרפואות ישועות וזיווגים. בתום התפילה נאמרו פרקי תהילים. הרב שטרן מבקש להודות לרדיו קול חי על הבמה והפרסום על מעמד זה. "בתפילה שהקב"ה יסיר חרון אף מעמו ישראל וישלח רפו"ש לכל חולי עמו ישראל".



    0 תגובות